اولین نشست تخصصی رؤسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی و مدیران حقوقی شهرداری‌های مراکز استان‌ها

اولین نشست تخصصی روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی و مدیران حقوقی شهرداری‌های مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد و با حضور پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان‌ها،حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری،رئیس دیوان عدالت اداری و حسین عبدالیان پور رئیس کانون وکلای قوه قضاییه برگزار شد.

 

پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان‌ها نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: موضوعات حقوقی از سرفصل‌های پرچالشی است که مدیریت شهری همواره از خلأهای موجود در آن رنج برده است و نتیجه آن هم احکام ناقصی است که یکی پس از دیگری صادر می‌شود و روزبه‌روز از حوزه نفوذ شورا می‌کاهد.

وی ادامه داد: عدم امکان حصول توافقات قانونی بر بسترهای حقوق شهری، تضعیف مدیریت در کلان‌شهرها و البته افزایش غیرواقعی دامنه توقعات عمومی از شهرداری‌ها، از جمله چالش‌هایی است که زیرساخت‌های حقوقی ناکارآمد مسبب آن بوده که خوشبختانه در نشست مشهدالرضا (ع) تا حد زیادی به این مسائل پرداخته شد.

در انتهای این نشست، طبق اعلام رسمی رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد، دبیرخانه دائمی این نشست در مشهدالرضا (ع) برپا خواهد شد تا کارشناسان حقوق شهری بتوانند در سایه عنایات امام هشتم، خدمت‌گزاری شایسته‌تری به مردم خود داشته باشند.

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x