افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی توسط اتوبوس های برقی

حسین مهاجری از افزایش 40 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج خبر داد.

🔺️حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا دو ماه آینده 20 دستگاه اتوبوس برقی تحویل شهرداری کرج می شود، تعداد ۲۰ دستگاه دیگر طی یکسال آینده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به انعقاد قرارداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی با شرکت ایرانخودرو دیزل اظهار کرد: امیدواریم با تحقق برنامه ها و اقدامات شورا و شهرداری, گامی موثر برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

❗️مدیریت ترافیک شهر با اجرای تقاطعات غیر همسطح !

حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص مدیریت ترافیک با اجرای تقاطعات غیرهمسطح افزود: با توجه به مسیرگشایی‌هایی انجام گرفته در برخی نقاط شهر و افزایش بار ترافیکی مناطق، احداث این تقاطع‌ها امری لازم و ضروری است تا ترافیک موجود روان تر شده و مردم با سهولت بیشتری تردد کنند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهر کرج توصیح داد: برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی توسعه شبکه معابر و تقاطع‌های غیرهمسطح بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی و سایر مطالعات موضعی از اهم برنامه های مدیریت شهری میباشد که امیدواریم با همت مدیریت شهری و شهرداری و دیگر دستگاه ها هرچه زودتر این اقدامات انجام شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x