ارتقا منزلت اجتماعی شغل طاهران فرهنگ سازی شود

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهرکرج، حسین مهاجری در تذکر پیش از دستور بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری کرج، اظهار داشت: یکی از اقشاری که در بحران کرونا مغفول و مظلوم مانده اند کارمندان شریف آرامستان ها هستند و با وجود تراکم کاری فراوان در ایام کرونا، به آنها بی توجهی شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: کارکنان آرامستان ها بخصوص قسمت غسالخانه در حدود بیش از دو سال خدمت دهی در دوران کرونا با افزایش حجم کاری بدون وقفه خدمات شایانی به مردم عزیز شهر و استان و حتی خارج از استان ارائه نموده اند.
مهاجری به تبدیل وضعیت پرسنل شریف آرامستان ها خصوصاً طاهرها و طاهره ها تاکید کرد و افزود: قرارداد تعدادی از کارکنان سازمان آرامستان ها هنوز تبدیل وضعیت نشده است که می طلبد اقداماتی نتیجه بخش برای آنها صورت پذیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به لزوم ارتقای منزلت اجتماعی شغل تطهیر کنندگان اموات در سازمان آرامستان ها، عنوان کرد: با توجه به اینکه این قشر از کارکنان شهرداری هستند، لازم است شهرداری در راستای ارتقای منزلت شغلی آنها فرهنگ سازی شود.

مهاجری یادآور شد: طبق آماری که اعلام نموده اند اولین شهید خدمت در حوزه آرامستانها (طاهرها) از شهر کرج و طاهرین آن آرامستان بوده است؛ همچنین سازمان آرامستان های کرج به عنوان آرامستان سبز کشور (مسائل زیست محیطی) فعالیت های خوبی داشته و در رتبه بالایی در کشور قرار دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x